вівторок, 20 липня 2010 р.

Моя творчість. Вірш "До коханої"

Ти ще не знаєш, як я тебе кохаю,
Я ще не знаю, як ти виглядаєш.
Цілими днями я тебе шукаю,
Ти, навіть, ім'я моє не промовляєш.
Я так мрію тебе зустріти,
Щоб життя із тобою ділити...
Всі мої прагнення , досягнення -
Ніщо, у порівнянні з тобою,
Моє серце назавжди окутано журбою...
Я так хочу до тебе,
Як ще в світі ніхто не хотів,
Я так зможу тебе полюбити,
Як ще в світі ніхто не любив!

Я так хочу про все на світі забути,
Щоб на душі не пекло,
Але думки про тебе,
А ти хто? А ти хто? А ти хто?..
Ми з тобою мабуть не знайомі,
Але мені все-одно,
Я так хочу любити,
Що готов на край світу летіти...
Ти - життя мій сенс!
Я не буду нікого благати,
А я буду просто кохати!
Радощів в житті є багато,
Але все те не то.
Я змінився тепер,
Зранку чую я вітер,
Він шепоче про тебе,
Хоч не має тебе...
Я покину всі справи і речі,
Тільки щоб обійняти ті плечі,
І почути солодкі промови
Твоєю лагідною ніжною мовою,
І до тебе піти.
Життю не кінець, а початок,
Раніше розуму не вистачало,
Але зараз зима...
І знаю, що десь у світі,
На маленькій зеленій планеті,
Є ти одна, -
Моя весна...

2 коментарі: