Можна назвати силу причин, чому люди не наважуються починати розмову українською. Хтось переймається, що його вважатимуть «селюком», хтось боїться виглядати білою вороною чи ультранаціоналістом, інші відчувають цілком природний психологічний дискомфорт, коли співрозмовник відповідає російською мовою.
Своєю чергою, у робочих стосунках україномовний працівник зазвичай переходить на російську мову, коли клієнт звертається до нього російською, хоч насправді кожний із них залюбки спілкувався б українською.
Ми пропонуємо перервати це порочне коло й долучитися до громадянської акції
Калинова гілка
Участь в акції передбачає використання власниками, директорами, менеджерами і просто співробітниками підприємств і організацій на своїх вітринах, сайтах, рекламних носіях тощо якогось з наступних графічних логотипів або гасел:
Детальніше на сайті проекту: http://kalynovahilka.org.ua/
Немає коментарів:
Дописати коментар