вівторок, 20 липня 2010 р.

Моя творчість. Вірш "У боротьбі"

У боротьбі життя моє минає!
Хто я тепер? - Я вже не пам'ятаю,
Але одне на цьому світі знаю -
Життя дарма не покидають,
Життя - святе!

Я хочу жити,
Я це знаю!
Що я зробив? - Ніхто не знає,
Мабуть, наступні покоління
Припинять вічне це свавілля,
Забудуть це, як страшний сон.



Я молодий, життя чарівне,
Але зганьбить його простіше, ніж зрозуміти це!
Ця боротьба - кому вона потрібна?
Як зрозуміти це?
Мені? Чи іншим, хто при владі,
Кого ніколи не посадять
За ті гріхи перед народом,
Що знищували голодомором,
Що вже минув...

Життя, куди його пускаєм?
На що його ми витрачаєм?
Нам не збагнути це.
Коли живеш, то розумієш,
Що мрія не така, як є,
А ми продовжуємо це...

Ми станемо у бій кривавий,
І кожен з браттів буде славний,
Коли піде на це,
Змінити докорінно цю систему,
Де кожний робить по-чужему,
Де гроші в світі - все!

Життя, на що його пускаєм?

1 коментар: